ensest seks

Kocamın Yerini Yeğenim ile Doldurdum

Selam arkadaşlar.. Ben evli ve iki çocuk annesi olan bir kadınım. Daha doğrusu artık evli değil de dul olan bir kadınım. Sizlere neden şu an evli değil de dul bir kadın olduğumdan bahsetmek istiyorum. Ben çok küçük yaşta ailesi tarafından zorla evlendirilmiş bir kadınım. Aslında benim hiçbir zaman evlenmek gibi bir düşüncem yoktu. Ben okumak ve meslek sahibi olmak isteyen bir genç kızdım. Fakat ailemin maddi durumu çok kötüydü. Bizde 4 ü kız olmak üzere tam 6 kardeştik. Bu yüzden babam hepimize bakmakta ve ihtiyaçlarımızı karşılamakta güçlük çekiyordu. Zaten ben dahil 3 kız kardeşimde orta okuldan sonra okuyamadık. Babam bizi okuldan alıp tarlada çalışmaya götürüyordu. 19 yaşıma geldiğimde de beni bir akrabamızın oğlu ile evlendirdi. Beni evlendirdiği kişi yani kocam durumu iyi olan bir ailenin oğluydu. Bu yüzden babamda onlar beni istediğinde geri çevirmedi ve beni vermeyi kabul etti. Durumu çok iyi olan bir ailenin oğlu ile evlenmiştim ama artık evli ve çok mutsuz bir kadın olmuştum. Ailemle yaşadığım köyden çıkıp evlendikten sonra şehir de yaşamaya başlamıştım. Artık harcayabilecek paramda vardı fakat mutluluğum yoktu. Ben evlenmeden önce hiç seks yaşamamış bir kadınımdım. Tabi ki de ne olduğunu nasıl yaşandığını biliyordum ama bu konuda hiçbir tecrübem yoktu. Hayatımda ilk seksimi kocam ile yaşamıştım. Daha ilk geceden kocam bana çok kaba ve çok sert bir şekilde sahip olmuştu. Canım o kadar çok yanmıştı ki ama bu durum kocamın hiç umurunda bile değildi. Beni ve yapma diyerek ağlamalarımı asla duymuyor ve içimde sertçe gidip gelmeye devam ediyordu. Bu her zaman böyle devam etti. Ben kocasından nefret eden bir kadın haline gelmiştim. Kocam iş için sık sık şehir dışına seyahat eden bir adamdı. Yeğenimde okulundan dolayı bir süredir bizde yaşamaya başlamıştı yani kocamın yeğeni aslında. Kocam yine iş için şehir dışına gitmişti. Fakat bu sefer çok uzun süren bir seyahat olmuştu. Günler geçmesine rağmen hala şehir dışındaydı. Ben de artık her ne kadar kocamla yaşamaktan hoşlanmasam da seks yaşamaya çok hoşlanmıştım. Bir gece artık canıma tak etmişti ki en güzel ve en seksi geceliklerimi giyip yeğenimin odasına gittim. Zaten yeğenimizde ergenlik çağında olan çok azgın bir çocuktu. Ona hiçbir şey demeden sessizce yanına uzandım ve penisi ile oynamaya başladım. Zaten hemen sertleşmişti. Bir süre oynamaya devam ettiğimde artık çoktan elime boşalmıştı. Sonrada elini kendi kadınlığıma götürdüm ve vajinamla oynatmaya başladım. Hem ben hem de o fazlasıyla zevk almaya başlamıştık bile. Sonra yavaşça geceliğimi sıyırdım ve penisin üzerine oturarak üzerinde gidip gelmeye başladım. İkimizde müthiş zevk alarak aynı anda zevkten boşaldık. Boşanana kadar hep kocamın yokluğunu yeğenim ile doldurmaya devam ettim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir